Suche

German Education Server Eduserver Gebärdensprache DGS-Button Leichte Sprache LS-Button
Erweiterte Suche

Ariadne Pfad:

Inhalt

EDUCATION FOR ALL GLOBAL MONITORING REPORT 2006 SPECIAL THEME: LITERACY . Online consultation: Key issues and implications

h t t p : / / w w w . u n e s c o . o r g / e d u c a t i o n / e d n e w s / e c o n s u l t _ f i n a l _ r e p o r t . p d fExterner Link

Short reporting paer of 8 pages.
The writing of the 2006 EFA Global Monitoring Report (GMR), scheduled for release next 9 November, is taking shape, enriched by the many valuable contributions to the on-line consultation conducted in March. Our consultation objective was to assure that the report is fully aware of the range of views, concerns and policy experience prevailing in the field of literacy. This consultation was addressed to individuals and organizations with experience in the field of literacy and education for all, and more broadly, with expertise on development issues. The following report sums up contributions on the main themes addressed by participants and indicates some of the consultation’s key implications for the drafting of the current GMR.

Fach, Sachgebiet
Schlagwörter

Studie, Bildungsforschung, UNESCO (ORGANISATION DER VEREINTEN NATIONEN FUER BILDUNG, WISSENSCHAFT, KULTUR UND KOMMUNIKATION), UNESCO-STUDIE, LESEFERTIGKEIT, ERWACHSENENBILDUNG,

Bildungsbereich Erwachsenenbildung
Ressourcenkategorie Artikel/Aufsatz/Bericht/Thesenpapier
Angaben zum Autor der Ressource / Kontaktmöglichkeit UNESCO; Dr Agneta Lind,
Erstellt am 15.06.2005
Sprache Englisch
Bezugs- und Nutzungsbedingungen frei
Gehört zu URL http://‌www.unesco.org
Technische Anforderungen AcrobatReader
Zuletzt geändert am 21.07.2005

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: